COBRA Lajtowy Puchar 4×4 FINAŁ

LISTY STARTOWE – Otwarte

Zapisy na biuro@offroadpiaseczno.pl
W Tytule maila podać:
Cobra Lajtowy Puchar 4×4 edycja 4

Klasa ( Walka , Turystyk, Proto Quad )
Imię i nazwisko kierowcy / rozmiar koszulki (S L M XL XXL)
Nr telefonu do kierownika
Imię i nazwisko Pilota / rozmiar koszulki (S L M XL XXL)
Ilość osób dodatkowych w aucie.
Ilość dodatkowych koszulek i rozmiar ( 25złsztuka )
Liczba dzieci w załodze. ( Opcjonalnie )
Nazwa Teamu ( Opcjonalnie )

Koszt udziału 350
Koszt dodatkowego żarcia 25
Koszt dodatkowej koszulki 25
Osoba dodatkowa bez paszy i odzienia dodatkowego koszt 0 więc zabierajcie pełne samochody.

Wszelkie dodatkowe pytania lub sugestie: prosimy o kontakt z organizatorem.
biuro@offroadpiaseczno.pl

Finalna edycja sezonu 2019
Sponsor tytularny Cobra, Novol oznacza że nie będzie biedy a a miejsce, czerwone dywany oraz okoliczności w jakich się odbędzie tylko to potwierdzają.
Bo tym razem postaramy się bardziej o SHOW!!!! więc szykujcie się na mega zabawe!!!! w błocie pod krawatem 🙂

Odbywać sie będzie na zasadach dotychczasowych Lajtów,
Czyli. Impreza jest stworzona dla Pasjonatów przez Pasjonatów, ludzi którzy biorą czynny udział w rajdach oraz wyprawach jak również dla osób którzy chcą swoją przygodę rozpocząć. Naszym celem jest stworzenie wydarzenia, imprezy, takiej w jakiej chcielibyśmy sami uczestniczyć. Cel ten wiąże się również z dobrą zabawą, rozpropagowaniem turystki 4×4 i offroadu, oraz regionu

Impreza odbywać się będzie w czterech klasach: Turystyk, Walka, Proto i Quad co oczywiście ma na celu by trasa była dostosowana do możliwości aut oraz kierowców, tak by dla nikogo nie była za łatwa ani za trudna. Celem wydarzenia jest nie tylko chęć męczenia się w przeprawach terenowych, ale również integracja rodzinna oraz zwiedzenie i poznanie pięknych terenów województwa mazowieckiego . W naszej imprezie bardzo mile widziane są całe rodziny z dziećmi, dla których na trasie przygotowane są zadania i konkurencje, a odcinki przejazdowe między próbami dobierane są krajoznawczo. Miejmy nadzieję, iż tym razem uda nam się zrobić imprezę równie atrakcyjną jak poprzednie, a teren okaże się ciekawy i odpowiednio wymagający.

CELE :
– promocja miasta i powiatu jako miejsca aktywnego wypoczynku;
– poznanie walorów przyrodniczych regionu;
– promowanie turystyki samochodowej;
– nauka obcowania z przyrodą, w aspekcie motoryzacyjnym;
– poznanie historii regionu;
– zapoznanie uczestników z podstawami dotyczącymi bezpieczeństwa podczas kontaktu z
autami terenowymi.

TRASA :
Roadbook + track GPS do pobrania dzień przed Imprezą.
Dla ambitnych druga wersja, aby ominąć korki. Mimo że wam się podoba to ci którzy jada na wynik będą mogli, spokojnie bez korków przejechać większość trasy.
Trasa wynosi minimum 80km, przebiega drogami udostępnionymi dla ruchu kołowego, w których skład wchodzą drogi utwardzone oraz nieutwardzone, powiatowe, gminne oraz wynajęte na czas imprezy drogi prywatne.
Osoby nie będące na trasie, zlokalizowane na skracaniu drogi z próby na próbę będą dyskwalifikowane (znajomi przyjaciele rodzina zwłaszcza ze szczególnym uwzględnieniem.)

Pojazdy z próby na próbę poruszają się zgodnie z zasadami ruchu drogowego. Złamanie przepisów prawa o ruchu drogowym stanowi podstawę do zdyskwalifikowania załogi. W przypadkach rażących naruszeń będzie karane zakazem wstępu na kolejne imprezy organizowane Offroadpiaseczno, i taką listę już mamy. Zawodnicy są zobowiązani również do poszanowania przyrody oraz mieszkańców.
Wszelkie odstępstwa nie zastosowania się, do ograniczeń lub informacji z roadbooka oraz tracka GPS będą karane punktami ujemnymi, lub dyskwalifikacją.

Próby terenowe odbędą się na terenach prywatnych za zgodą właścicieli gruntów.

MIEJSCE STARTU ORAZ METY:
Warsaw Motor Show, Nadarzyn

WARUNKIEM DOPUSZCZENIA.
– wyposażenie zgodnie z wymogami ustawodawcy;
– posiadanie wszelkich dokumentów przewidzianych przez ustawodawcę dotyczących
poruszania się nim po drogach publicznych;
– posiadanie pełniej karoserii, auto ma się zaczynać i kończyć fabrycznie, nie licząc klasy Proto i Quad

PODZIAŁ NA KLASY:
1. Klasa Turystyk
Klasa dla aut z napędem 4×4 z nadwoziem seryjnym bez znaczących przeróbek podnoszących ich dzielność terenową – jedna wyciągarka, maximum jednosilnikowa.
Szczególny nacisk w tej klasie kładziemy na rodziny z dziećmi, ponieważ konkurencje będą typowo do zabawy, a dzieci będą w stanie wykonać próby szybciej i łątwiej jak dorośli.
Proszę zauważyć że w klasie tej wygrywają auta prawie seryjne, im bardziej auto przeroione tym mniejsza koncentracja na zadaniach.

2. Klasa Walka
Klasa dla aut terenowych z napędem 4×4 (brak zadań sprawnościowych, tylko i wyłącznie próby terenowe w wyznaczonych miejscach). Auta bez klatek zewnętrznych z pełną karoserią nie wliczając zderzaków, nie cięte z przodu ani z tyłu. Auto może posiadać klatkę wewnętrzną, klatkę zintegrowaną z nadwoziem i nie wystającą poza karoserie. Dozwolona jest również nieograniczona liczba wyciągarek bez rozróżnienia, na jej napęd.

3. Klasa Proto- jedz czym chcesz 🙂 Auta przypominające lub podobne do aut seryjnych będą dodatkowo punktowane ( wbijamy punkty na starcie w kartę) . Informacja na odprawie ( np. wszelkie auta z klatką zewnętrzną, zmota z przodem od auta występującego w produkcji seryjnej ) Tym razem Klasa, bardzo wymagająca.

4. Klasa Quad.
Wszystko co ma 4 koła a nie ma przedniej szyby ATV UTV QUAD.
.

Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy. Organizator zastrzega sobie prawo do klasyfikowania aut, selekcji uczestników ze względu na ich zachowanie na wcześniejszych imprezach oraz na podstawie budowy auta.

KONKURENCJE:
1.Próby terenowe – miejsca, które będą oznaczone punktami do zdobycia za prawidłowy przejazd dla 4 klas ze zróżnicowaniem trudności odnośnie podziału na klasy (próby dla Walki będą próbami sędziowanymi). Odbywać się będą na terenach prywatnych.

2.Próby Sprawnościowe – tylko Klasa Turystyk, miejsca w których zawodnicy będą musieli się wykazać sprawnością fizyczną, koordynacją ruchową, strzelaniem do celu itp.

3.Próby Zagadkowe – tylko dla Klasy Turystyk, dotyczące zagadnień regionu, dat, wydarzeń, odbywających się na naszych terenach, np: jaką nazwę nosi bulwar na Jeziorem Przywidzkim? (odpowiedzi do znalezienia na trasie przejazdu według wskazówek roadbooka)

4. Próba czasowa – Dla wszystkich klas, nie obowiązkowa. Wynik czasówki brany jest pod uwagę tylko i wyłącznie w przypadku Miejsca na pudle, w przypadku zdobycia przez załogi takiej samej liczby punktów.
FOTOPIECZĄTKI. PRÓBY
Przejazdy, dla klas Walka Proto Quad, mogą być otaśmowane, po zerwaniu taśmy na próbie odejmujemy punkty, niezależnie czy taśmę zerwało auto czy za pomocą drzewa, gałęzi, pilota z załogi.
Bez oznaczeń dla klasy (taśmy itd. ) ze zróżnicowaniem kolorów na klasy.
Turystyk – punkt na przeszkodzie, zdjęcie punktu połączonego za pomocą jednej osoby dorosłej, lub kilkoro dzieci z załogi, (bez mieszania dorosły dzieci) razem z samochodem, uwiecznione na wyraźnym zdjęciu.
Walka Proto Quad – Auta będą plombowane, Linka o określonej długości w środku auta z numerkiem, przyłożonym w miejscu wyznaczonym do punktu fotopieczątki, i wyraźne zdjęcie. Plombować będziemy do miejsca na trwale związanego z pojazdem, nie zależnie czy to zderzak czy kierownica, punkt wymyśla załoga, akceptuje organizator.
Fotopieczątki sprawdzają sędziowie danej próby z oznaczeniem w karcie drogowej, nie ma możliwości sprawdzenia, fotopieczątek, na innej próbie, chyba że sędzia próby jasno zadecyduje inaczej.
Plombowanie aut- tylko w klasach WALKA QUAD nr plombujemy gdzie chcecie zderzak relingi kierownica , każde zerwanie numerka, obowiązuje załogę do przeplądbowania tylko i wyłącznie na bazie imprezy, oraz powtużenie próby od początku.

UCZESTNICTWO:
– Załogi Offroadowe;
– Klasa Turystyk
– Klasa Walka
– Klasa Proto
– Klasa Quad (od 15 maszyn)
– Wymagane oznakowanie aut wszelkimi insygniami dostarczonymi przez sponsorów i
patrona imprezy na karoserii aut;
– Nad przebiegiem imprezy będą czuwać sędziowie prób oraz trasy.

ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
– ubezpieczenie;
– opiekę medyczną, punkt medyczny na bazie imprezy;
– zorganizowane próby oraz wskazówki dojazdu w formie roadbooka; oraz Tracka
– puchary dla zwycięzców;
– służby porządkowe;
– miejsce bazy imprezy z możliwością pozostawienia lawet lub aut.

NAGRODY-
Tylko i wyłącznie dla osób które zmieściły się w limicie czasu. Co do minuty.
Czas zdania karty liczymy na wyjeździe z ostatniej próby, plus czas na dojazd i zdanie karty w konkretnym czasie aby dojechać spokojnie na baze imprezy.

HARMONOGRAM IMPREZY

07:30 – otwarcie biura imprezy na prywatnym terenie
– rejestracja załóg, rozdanie materiałów sponsorskich
– plombowanie kart
08:30 – Odprawa zawodników
– podstawowe szkolenie zawodników, z zakresu pierwszej pomocy
09:00 – Start.
18:00 – 20:00 – zamykanie limitu czasowego
– integracja
21:00 – ogłoszenie wyników
– rozdanie nagród dyplomów
-Plan czasowo przestrzenny może ulec zmianie.

Udostępnij to wydarzenie
Zostaw komentarz

Szczegóły wydarzenia

Cześć!

Rozbudowujemy cały czas dla Was naszą bazę danych. Mogą czasowo występować utrudnienia i błędy, za które przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość – Autoholicy.